Rd4 overstapservice
Wij zijn natuurlijk super blij dat je kiest voor Rd4! Daarom helpen wij je met overstappen van je huidige afvalinzamelaar naar ons. Of je abonnement nu volgende week, of volgend jaar eindigt. Je kan vandaag al je Rd4 abonnement afsluiten. Wij stellen een opzegbrief op, jij ondertekent en verstuurt de brief. Dat is alles! Vanaf het moment dat jouw huidige contract eindigt gaat je Rd4 abonnement in. Én heb jij ook meteen je nieuwe Rd4 container op de stoep staan.
Vraag direct aanVeelgestelde Vragen
-
Kan ik mijn huidig tarief vergelijken met het tarief van Rd4?
Ja, dat kan!
Het is belangrijk om qua tarieven appels met appels te vergelijken.
Met andere woorden kijk onder de streep goed naar de totaalprijs waarbij alle extra bijkomende kosten meegeteld worden.
Pak een recente factuur erbij, doorloop de 10 stappen en zie direct het verschil.Open hier de Tariefvergelijker: https://bedrijvenservice.rd4.nl/tariefvergelijker
-
Hoe kan ik een rolcontainer bij Rd4 Bedrijvenservice bestellen?
Een container bestellen gaat bij ons heel eenvoudig. In slechts 4 stappen kun je zelf een rolcontainer bestellen.
- Je kiest de afvalstroom
- Je kiest het volume van de container
- Je kiest hoe vaak de container geledigd moet worden
- Je kiest de looptijd (en korting)
Vervolgens vul je je naam en de adresgegevens in. Na het versturen van de aanvraag nemen wij direct contact met je op.
-
Heb ik een account nodig om te bestellen?
Nee, voor het bestellen van een container heb je geen account nodig.
-
Kan ik meerdere containers (van verschillende afvalsoorten) tegelijk bestellen?
Ja, dat is mogelijk. Heb je al een rolcontainer in je winkelmandje staan, dan kun je heel eenvoudig nog meer containers voor andere afvalstromen aan je bestelling toevoegen.
-
Krijg ik korting bij een meerjarig contract?
Ja, de korting loopt op naarmate de contractduur langer wordt. De korting is als volgt:
- 1 jaar: 0% korting
- 2 jaar: 5% korting
- 3 jaar: 10% korting
-
Zijn er nog bijkomende kosten naast het maandbedrag?
Nee, wij zijn heel transparant. We brengen géén extra kosten in rekening zoals:
- Plaatsingskosten container bij start dienstverlening
- Milieutoeslagen
- Administratiekosten
- Brandstoftoeslagen
- Ophaalkosten container bij einde dienstverlening
-
Kan ik ook telefonisch advies krijgen?
Natuurlijk, we helpen je graag. We zijn op werkdagen bereikbaar van 8:30 tot 17:00 uur. Je kunt ons bellen via 045 5437150 (keuze 2).
-
Een andere vraag?
Kijk op onze overzichtspagina met alle veelgestelde vragen: Klik hier!